piątek, 5 kwietnia 2013

na na na moja muzyka to Ty....

 
 
Słuchajcie poproszono mnie o  poprowadzenia zespołu muzycznego!!!!!! Już czuje się prawie jak
z filmu "zakonnica w przebraniu"  tak na marginesie strasznie lubię ten film i brawurowo zagraną rolę przez Whoopi Goldberg . Ah :) ale wracając do zespołu, to powiem Wam, że bardzo się cieszę. Uwielbiam śpiewać, uwielbiam pracę z młodzieżą wiec myślę, że z Boża pomocą naprawdę może coś fajnego wyjść. U nas w kościele parafialnym jest naparwde bardzo fajna młodzież, która chce robić coś więcej, która chce rozwijać swoje talenty. Po pierwszych wstępnych rozmowach okazuje się, ze nasze gusta muzyczne się pokrywają w dużym stopniu. Napewno będzie dużo radości i dużo przeróżnych instrumentów! Może ktoś mnie nauczy grać na dżambie:)  Dzisiaj mamy pierwszą próbę :) Jutro Wam napiszę jak nam poszło.  

Posłuchajcie  
                                       http://www.youtube.com/watch?v=Ob9ZnzfRSDI
   
Nic nie musisz mówić nic
Odpocznij we mnie
Czuj się bezpiecznie

Pozwól kochać się
miłość pragnie Ciebie
 
 

2 komentarze:

  1. Przepiękna piosenka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=TgJ18qXnLYQ to mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz...