poniedziałek, 8 kwietnia 2013



Dziś poznałam niezwykłą osobę Pan Jacka. Nie wiem czy pamiętacie ale ale pisałam, że mamy problem z salą na próby regularne. Pan Jacek postanowił udzielić nam wsparcia i zorganizował salę do prób naszego zespołu wraz z dodatkowym sprzętem (między innymi gitara, keyboard, ).
Ja pożyczyłam od siostry Józefiny śpiewniki - giszowce
i myślę, że już jesteśmy w pełni gotowi. Jestem ciekawa jak to wszystko wyjdzie. Wierzę, że z czasem będziemy mogli wystąpić w kościele np. na kolędowaniu… 

Niech wstąpi Duch Święty i tchnie w nas talent muzyczny abyśmy śpiewem potrafili pięknie się modlić.
                                               Amen


Na początek piękna piosenka:

„Ty tylko mnie poprowadź”


Gdy drogi pomyli los zły
I oczy mgłą zasnuje
Miej w sobie tę ufność
Nie lękaj się

A kiedy gniew świat Ci przysłoni
I zazdrość jak chwast zakiełkuje
Miej w sobie tę ufność
Nie lękaj się!

Ty tylko mnie poprowadź
Tobie powierzam mą drogę
Ty tylko mnie poprowadź
Panie mój /2x

Poprowadź jak Jego prowadzisz
Przez drogi najprostsze z możliwych
I pokaż mi jedną
Tę jedną z nich

A kiedy już głos Twój usłyszę
I karmić się będę nim co dzień
Miej w sobie tę ufność
Nie lękaj się!

Ty tylko mnie poprowadź
Tobie powierzam mą drogę
Ty tylko mnie poprowadź
Panie mój /2x



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...