sobota, 6 kwietnia 2013

Pomoc pilnie potrzebna!!!!




Zrobiliśmy prawdziwą burzę mózgów w wymyślaniu nazwy naszego zespołu. I jak zobaczycie poniżej propozycji jest dość sporo. Ale wraz z zespołem stwierdziliśmy, że może Wy macie jakieś fajne pomysły i nam pomożecie. Bo inaczej to pozostanie nam już chyba tylko losowanie. 
Usłyszałam nawet że nazwa to podstawa naszego bytu muzycznego :):)


Lista naszych propozycji jawi się następująco ;)
- Melodia serca

- Good Blues

- Wiara jest w nas

- Śpiewając Bogu

- Ukołysani

- Muzyczny pielgrzym
- TAK 
- Siloe



4 komentarze:

  1. o kurcze wszystkie nazwy coś w sobie mają ale mnie się podoba Wiara jest w nas pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja popieram poprzednika i podoba mi się też Siloe

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba Good Blues:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zaproponował zupełnie inną nazwę, np Muzycy Boga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz...