poniedziałek, 11 marca 2013

Moje postanowienie na ten tydzień
OGRANICZAM SPOŻYWANIE SŁODYCZY (moja największa pokusa)

 tak szczerze mówiac to powinnam ogólnie mniej jeść i walczyć z moją małą nadwagą. 
Długo zastanawiałam się nad ograniczeniem słodkości,
zastąpienie ich czymś znacznie zdrowszym i mniej kalorycznym.
 Będzie ciężko ale z Bożą pomocą, ludzkimi pomysłami i siłą woli pragnę wygrać z kuszącymi mazurkami, babkami, lukrem, słodkimi jajkami itd mmmm.
Pewnie Was zaskoczyłam z takim pozornie błahym postanowieniem.
Ale dla mnie to jest prawdziwa walka z pokusą.
Kochani bądźcie ze mną !!

Piszcie o swoich postanowieniach !!

7 komentarzy:

  1. Droga siostro moim postanowieniem jest poświęcanie więcej czasu rodzicom. Odkąd wyprowadziłam się z domu i pochłonęłam pracą zapomniałam jak ważnymi ludźmi są dla mnie. Potrzebują mnie a ja ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to się nazywa mocne postanowienie poprawy! Wspieram Cie całym sercem :)Czekam na wiadomość czy się udało :)

      Usuń
  2. Droga Siostro Anastazjo z tego co przeczytałam nie jesteś tą "Siostrzyczką" od tych pysznych ciasteczek:)ale pewnie kosztowałaś przepisy swej "Siostry" i stąd takie postanowienie:P...3mam kciuki za Ciebie bo hmmm słodycze także uwielbiam ale moim postanowieniem wielkopostnym jest zrezygnowanie z papierosów RZUCAM TOOOOO!!!! Proszę módl się za mnie bym wytrwała!!!! Od początku postu nie PALĘ i jestem z siebie dumna:) A pieniądze, które wydawałabym na papierosy postanowiłam wrzucać do "Świnki skarbonki" chcę odłożyć na zabawki dla dzieciaków z domu dziecka na Wielkanoc a później jak dalej wytrwam na Boże Narodzenie paczuszki:) Więc Proszę O MODLITWĘ !!!! Z Bogiem:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowałam Kosztowałam sa przepyszne, ale wolę się na ten temat nie rozpisywać bo już mi ślinka cieknie, a mamy dopiero dzięki Bogu wtoreK :) Cieszę się, że zrezygnowałaś z papierosów, to straszny nałóg ale "Jeżeli Bóg z nami, którz przeciwko nam"? Dzieciaki będą zachwycone podarkami od Ciebie, a przecież szczęscie drugiego potrzebujacego to coś najpiekniejszego czego człowiek może doświadczyć od drugiego człowieka. Ja ze swojej strony będę się modlić za Ciebie, a TY proszę módl się za mnie:) Kciuki tutaj w niczym nie pomogą:)
      Czekam na informacje jak sie trzymasz !

      Usuń
    2. ...Dziękuję siostrze za te słowa;)...na pewno się odezwę ;) co do modlitwy ma siostra moje słowo,że wspomnę Najwyższemu o siostrze... Z Bogiem!!!

      Usuń
  3. Ja od początku postu nie jem słodyczy ! A siostra dopiero teraz zaczęła ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to gratuluję :) juz mało Ci zostało więc się trzymaj mocno. Moje Postanowienie wielkopostne jest zupełnie inne niż te tygodniowej :)Prośmy o potrzebne łaski aby wytrwać w naszych postanowieniach na tej ostatniej krętej pzred świętami.

      Usuń

Dodaj komentarz...