poniedziałek, 29 kwietnia 2013

A zapomniałam Wam napisać , że to bieganie wieczorne to świetna sprawa. Po pierwsze biegając nie myślę o spaniu, po drugie jest chłodno i przyjemnie po trzecie dużo łatwiej się zmobilizować. Naprawdę świetna sprawa !! A o kondycję trzeba dbać bo goniąc odjeżdżający tramwaj nie tylko wzbudzałam zainteresowanie ale chyba też strach że zaraz mogę dostać zawału. Kilkuletnia dziewczynka stwierdziła, że chyba musze być bardzo stara skoro zmęczyła mnie taka krótka droga. J Cóż właśnie za to kocham dzieci, potrafią być szczere do bólu J W Ochotnicy biegałam codziennie ( rzec by można, że biegłam cały czas) bo tutaj gra w siatkówkę, tutaj tańce, a później jeszcze podchody, wycisk nieziemski. Oby teraz nie zabrakło mi entuzjazmu i zapału. A jak Wam idzie wiosenne dbanie o formę??

3 komentarze:

  1. ja też codziennie biegam, a do tego skacze na skakance ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam fitness niezła zabawa i szybkie efekty !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto tylko pamiętać o odpowiednim obuwiu do biegania bo inaczej można krzywdę sobie zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz...